Segis

 

Dåligt;

Känner mig hängig idag. Lite förkyld men det är inte problemet. Måste va helvetes-PMS. Trodde inte det gick att ha det när man åt p-piller eftersom man inte får ägglossning eller nåt, men har läst om massa folk som har det ändå. Känner mig på gränsen till att börja gråta hela tiden och börjar gråta för minsta lilla grej. Vill bara ligga i sängen och se på TV (vilket jag gjort hela eftermiddagen), usch känns inte alls bra. Hoppas det går över snart, för så här kan jag ju inte gå omkring. Är redan stressad nog över annat!

 

Bra;

Imorgon ska jag äntligen få se nya Harry Potter! BIO! :)

På torsdag ska jag, hanna, tess, lisa och kanske amalia ha Pre-Tallinn-Night för i helgen åker vi dit! Yay!

I helgen åker jag färja och strosar runt på julmarknad i Tallinn. :)


Kommentarer
Postat av: sofi

har du färgat håret? eller är det bara ljuset? fint i alla fall :)

2010-12-01 @ 01:24:42
URL: http://sofiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0