19 oktober

Domkyrkan från Slottet, 12/12-2009

 

Idag är en sån där slö dag. 'Ledig' från skolan, borde plugga, men orkar inte. Har ätit frukost, kollat igenom gamla bilder, kollat på några avsnitt av Felicity (nostalgi) och... inget mer. På torsdag åker jag till Linköping, saknar Mattias jättemycket så det ska bli mysigt. Sen är det Halloween och Linköping igen. Sen fyller jag 21. Sen är det en månad till jag åker till Tallinn med Tess, Hanna och Lisa! :) Och sen är det jul, typ... Tiden kommer nog gå fort, men bara fram till vintern, sen går det saakta. Jag vill inte ha vinter. Bara om det blir av att åka till fjällen, vilket jag hoppas. Usch, är nervös för de två tentorna jag skrivit. Om jag får U har jag omtentor precis vid grammatiktentan som är viktigast och störst av alla. Uuu. Håller tummarna. Nu ska jag kanske duscha och ta tag i NÅT plugg. Iaf en stund..

Puss


Kommentarer
Postat av: SOFI

kul att du uppdaterar! och fin bild. hoppas att jag kan komma och hälsa på snart. eller du oss här i göteborg! :)

2010-10-19 @ 22:24:55
URL: http://sofiback.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-21 @ 11:04:03
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-21 @ 21:43:39
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: (Broder) Erik

Tallinn är gött! Finns en del trendiga klubbar med karaoke och bowling m.m. nere i Rotermann-kvarteren (gamla fina industrilokaler som pimpats upp) samt en mysig medeltidsrestaurang, Peppersack, där man bl.a. kan dricka honungsöl...

2010-11-01 @ 09:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0