Födelsedagstider och Halloween

När jag kom fram till Mattias i torsdags väntade färdig middag och ett bord med presenter. Bästa välkomnandet nånsin! I fredags var vi duktiga och pluggade på skolan hela dagen och på kvällen blev det pizza och öl i replokalen med Mattias band. Igår kväll åt jag och Mattias god mat, drack vin, spelade frågespel och kollade på min Stevie Wonder-DVD som jag fick i present! Senare bar det av till Nationernas Hus där vi hängde i logen och fick mat och öl. Mattias band Funkinstitutet gick på vid 12 och jag röjde med hans vänner längst fram. Grymt och verkligen min musiksmak; funk, rnb och soul. Riktigt bra! Mattias hade hästhuvud på sig hela spelningen och svettades ihjäl, haha. Efter spelningen tog vi en drink och dansade och drog hem vid 2, vilket var 3 för oss egentligen. Krångligt det där med tidsbyte. :p

 

Dagen har bestått av mys, tupplurar (först mattias när jag låg och läste, sen jag i mattias knä efter maten haha) och seg tågresa hem. Det är så underbart mysigt att ta tupplurar med den man tycker om mest. ♥ Bli kliad i huvudet samtidigt är inte fel. :D

 

Imorgon ska jag baka inför min födelsedag på tisdag då ett stort gäng kommer hit och vill äta, bla. Linn och Klara! Tjoho. :)

 

jag var inbrottstjuv, hade en cool 'vävd' påse med $ på oxå

Mattias i logen som häst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0