lärarinspark2010

Nu har det gått 8 dar av vår 16 dar långa nollning och jag förstår inte hur jag ska orka dubbelt så mkt till^^ Föreläsningar och seminarium är igång, likaså plugget... Men nollningen är grym och min grupp är bäst så im going strong en vecka till! Men ikväll skippar jag utgång och myser med min Mattias efter kräftskiva med korridoren ♥

 

På nollningen finns det 7 olika musikgrupper - Rockabilly, Reggae, 90-tal, 80-tal, Woodstock, Schlager och den bästa, coolaste gruppen som jag självklart är med i: Rockstars ;) haha

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: SOFI

naaajz. jag vill också ha nollning/faddring. buhu! vet du, jag har funderat en massa på om lärare kanske är grejen för mig ändå. du får berätta för mig hur det är någon dag! ååångest. hoppas att allt är bra med dig! puss!

2010-09-06 @ 16:57:50
URL: http://sofiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0