Seven Days

I måndags och tisdags var jag på två 'auditions', först en testsjungning med Kalmars nations kör och sen en dansaudition för dansgruppen Attrapperna med tillhörande showband Attraktionsorkestern på Norrlands. Nervöst, men jag klarade båda vilket innebär att jag nu har ett fullspäckat men roligt veckoschema. :)

 

Må: Streetdance

Ti: Dans med Attrapperna

On: Kalmars Kör

To: ---

Fr: Cellokvartett

Lö: ---

Sö: Dans med Attrapperna

 

Utöver detta kommer det vara körhelger, rephelg med dansarna och vår orkester, nationskörfestival, studentorkesterfestivalen i linköping & dansshow med streetkursen i maj. Får helt enkelt organisera och effektivisera mina skoldagar så kommer nog detta funka utmärkt! För f*n vad kul det är att få spela, dansa och sjunga! :)

 

 

 

har en ny webbkamera som jag lekt lite med.

Sting – Seven Days

 


Kommentarer
Postat av: dastar

hahah fan va ful du är!

jag råkade hitta din blogg nu när jag sitter vid datorn utan att plugga. bra greeej! ses imorgon.mu.

och okej, du är inte ful som fan, utan bara ful. mOHIHI

2011-02-20 @ 23:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0