14/1/11

T h a i l a n d
Nu är jag här! Flög från arlanda igår kl 2, 10 timmar och massa god mat senare landade jag och tog en lång och inte helt ofarlig taxiresa (längs motorvägen som kantades av hus, skjul, hundar och apor!) till Baan Huay Yang. Helt underbar känsla att landa och känna den fuktiga luften och den helt annorlunda lukten som är utomlands. Påminde mig starkt om Australien och det gjorde mig grymt ressugen. Har inte riktigt tänkt på det sen jag kom hem därifrån, men resa mer vill jag! Sen kom jag äntligen fram och fick lite sällskap efter den långa resan själv. För mig var det natt, men mamma, pappa o jag åkte ner till stranden (fiiin!) och solade och badade eftersom det var dag här. ;) Snart ska vi ner till en restaurang vid stranden och äta med min morbror o hans fru.
jag saknar inte kylan!
vägen till stranden i vår moped med 'flak'
på stranden, tyvärr sned. hur fan vrider man? den är rätt på datorn.
på vår superfina terass
trött efter lång resa och dag på stranden
pappa visade mig närmaste vägen till stranden

Kommentarer
Postat av: SOFI

åh, FINT! här snöade det inatt. livet är inte rättvist! :p

2011-01-15 @ 17:48:52
URL: http://sofiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0